Hallsberg 26-27 maj 2018

Jag och Mattias delade på hans nybyggda Astra, som blev klar ca 03:30 på lördagsmorgonen = hann inte testa bilen.

Under lördagen hade tom Mattias problem med körningen, då bilen hade lite för mycket power. Så jag hade det ännu jobbigare, med tanke på att jag inte är lika duktig förare som honom 😂 Vi saknade fäste i de första två omgångarna och i tredje så trampade vi båda av bromsröret (jag trampa sönder lagningen).

Bilen blev bättre inställd till söndagen, men då gick drivaxlarna sönder i sista omgången för oss båda vilket satte stopp för finalkörning.

Mitt resultat blev: 3-6-2-2-5

//Jenny

(null)

(null)
(null) (null) (null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0