Håga 2009

(OBS! Detta är ett gammalt inlägg från 2009, med endast Jennys åsikter)


Jepp, var i Nynäshamn i helgen på folkrace. Håga-Pokalen 2009 var väl helt okej, förutom att det var samma domare som i Motala. Vilket resulterade i att bror fick svartflagg igen utan anledning. Tack vare den svartflaggen blev det ingen final alls för honom. Vad har den där domaren emot Jimmy?!
Aja, vi tänker iaf aldrig mer köra en tävling där den där domaren ska döma. Nästa tävling blir i Årsunda nästa helg (15-16 aug) men då kan jag inte följa med och titta eftersom jag ska jobba. Fast det kanske är bra för Jimmys del. Än så länge har det bara blivit dåliga resultat för honom när jag varit med och tittat, så det är väl mitt fel (som vanligt)... Men jag skulle så gärna vilja åka med till Årsunda. Det är kul o se bror köra och träffa alla andra folkracepolare. Jag börjar faktiskt bli mer o mer sugen på att börja köra folkrace själv nu. Men eftersom pappa har ont i nacken och han redan har fullt upp med jobbet och Jimmys bilar, så finns det inte en chans att jag får köra. Men jag skulle kunna ta licensen till nästa år om jag vill, sa mamma iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0