KM Orion/Skepptuna 2010

Igår var det KM för Orion och Skepptuna på Ekbacken. Eftersom jag jobbade till 14:30 så hann jag inte se så mycket utav tävlingen. Jag fick se lite av 4:e omgången och alla finalerna. Men jag har iaf koll på hur det gick för Jimmy.

Jimmy kom 3:a, 1:a, 1:a, 1:a och sedan vann han A-finalen =)
Det var enkelt att komma ihåg ;)

Mer om tävlingen kommer säkert kunna läsas om på Team Bats's hemsida: http://teambats.se


Sedan på kvällen var det KM-fest långt åt h******t norrut :P
UIF's herrgård var platsen för festen och det tog ca 45 min att åka hemifrån oss. Det blev mycket dans och alla drack, förutom jag som skulle upp och jobba 07:00.. Det delades även ut en massa diplom till olika förare, med en titel på något de gjorde under tävlingen. Ex. Danne Svedberg = Dagens prejare. Jimpan = Dagens raket. Mackan = Dagens knackelibang.

Bilder från tävlingen finns redan nu ute på Jörgens hemsida: http://www.skepptuna.com/jaa/

Bilder från festen och fler bilder från tävlingen lär komma upp på Team Bats hemsida, när folket har nyktrat till ;)

A-final juniorer - bild tagen av Jörgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0