Strängnäs 2/4-2011

Tävlingen för denna helg var i Strängnäs. KBracingförare för dagen var Jimmy, Kevin, Henke och Elin.

Jimmy kom till A-finalen där han slutade som 4a.

Kevin kom precis utanför finalerna, då han i sista heatet blev bortvänd i starten.

Henke fick köra Jumbofinalen där han kom 4a.

Elin fick tyvärr inte ihop tillräckligt med poäng för någon final.


Jimmy, Henke och Kevin fick behålla sina bilar. Sedan vet jag inte mer.


Skepptunaåkarnas totala resultat;

Seniorer:
Simon P kom på en 21a plats.
Jocke H kom 28a.
Daniel G blev 45a.
Henke 46a total.
Putte H blev 52a.
Danne S kom 68a.

Dam/Veteran:
Mia E kom 3a i A-finalen.
Angelica F kom 12a
Emelie G kom på 17e plats.

Juniorer:
Chrille H vann A-finalen.
Jimpan kom 4a.
Jimmy S kom 25a
Elin kom 26a



Lite film och bild kommer upp senare.

Resultatlistan:
http://bil.strangnasams.se/resultat/frresultat110402.pdf



För övrig information:
Nu behöver jag bara fixa bil, sen är jag "redo" inför min första tävling.


//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0