Midsommarracet Skepptuna 23-06-2011

Nyss hemkommen från tävling på Ekbacken. Jimmy kom 3a bland juniorerna, Henke 4a B-finalen, Tony Svensson fullpott in till A-final där bilen dog och jag (Jenny) var 3a utanför C-final. Mitt bästa resultat för kvällen var 2a plats i tredje heatet, vilket är helt okej för att vara min andra tävling + att jag körde bland seniorerna.

Alla fick vi behålla bilarna! Så nu blir det till att fixa ihop dem till nästa tävling. Vet inte än vart det kan bli.

Bilder och filmer kommer upp vid tillfälle. Ni kan även finna bilder via TeamBats, Jörgen och Henrik Broman.

Resultatlista hittar ni via denna länk:
http://www.skepptunamk.com/pdf/110623_midsommarracet_resultat.pdf











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0