KM för Skepptuna och Orion

Igår hade vi klubbmästerskap på Ekbacken. Seniorerna körde heat och finaler som vanligt, medan damer och juniorer fick köra fyra omgångar istället. Sedan hade vi en superfinal blandat med klubbar, dam och herr och till sist även ett rövarheat.

Från KBracing var det jag, Jimpan, Elin, Jimmy Svedberg och Tomas.

Jimpan vann och Elin kom 2a, vi andra kom inte till final.

På kvällen hade vi KM-fest och det blev lika lyckat som förra året! God mat, trevligt sällskap, bra musik som ledde till mycket dans och självklart lite dricka.

Jag hoppas att det kommer upp lite bilder sen, så jag kan dela med mig av trevligheterna! För själv så glömde jag använda min kamera.. SMART!

Massor med bilder finns på Nickans sida.


Nästa tävling:
NGK i Karlstad, kommande helg 22-23 oktober


Jag (gul saab) i en kommande närkamp med Helén Hellberg (silvrig saab)


Jimmy i täten


Jimmy Svedberg


Elin körde väldigt bra!


Om bilen inte orkar in i mål - putta dit den själv ;)


Blev bara 7 st bilar till rövarfinalen


Pluto fick lite neon han också inför KM-festen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0