Oktobertävlingen MK Speed 8/10-2011

Idag var det tävling i Nynäshamn och KBracingförare denna tävling är Kevin Eriksson och Jimmy Svedberg.

Än så länge har jag bara fått rapport om hur det har gått för Kevin.
Han kom 3a i första omgången.
I andra omgången fick han svartflagg. Då tappade han lusten att åka tredje omgången, men gjorde det i alla fall.
Dock så rullade han och heatet blev rödflaggat. Även ett heat före Kevin blev rödflaggat, så Eriksson's hann byta drivaxlar med mera och kom ut i omkörningsheatet.
I omkörningsheatet vann Kevin, men det räckte inte för att få köra final. Dessutom blev han av med sin nya Vectra (som han hade köpt i Vimmerby i somras).

Jag fick höra lite snabbt av Smulan att Jimmy Svedberg kommit till B-final, där han blev 2a. Någe mer info om honom har jag inte fått. Men när resultatlistan kommit upp, så länkar jag den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0