Nyköping 2-dagars 8-9 juni 2013‏

Till Örby Gummi Pokalen 2013 blev det jag och Jimmy som tävlade för KB-teamet. Vi delade dessutom bil, på den Vectran som jag lyckades få på bud i Storvik (Gestrike 2-dagars).
 
Tävlingen började bra, men sedan lyckades jag hamna i kläm allt för många gånger. Detta resulterade i mycket mek och enormt mycket hjälp från folk runt omkring - TACK så mycket för hjälpen!
 
Helgen i korthet;
 
Jenny:
Heat 1: 2a
Heat 2: 4a (målkrock)
Heat 3: Svartflagg i ledning
Heat 4:  Rödflaggat vid målgång, var 3a, omstart. Blev 4a i omkörningsheatet
Heat 5: 2a
B-final: 4a, bärarm gick av
 
Jimmy:
Heat 1: 1a
Heat 2: 3a
Heat 3: 3a
Heat 4: 2a
Heat 5: 2a
B-final: 3a, fick köra med trasig bil efter min final
 
Hemsida för resultat: http://smknykoping2.dinstudio.se/filearea_13.html
 
Bilen fick vi med oss hem och jag lyckades även få hem en ny på bud. Nu laddar vi inför Midsommarracet!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0