Bridgestone Fair Race Cup 2017

Igår var jag till Deje, Värmland för att deltaga i prisutdelningen för Bridgestone Fair Race Cup 2017. Kvällen var riktigt bra arrangerad med god mat, fina priser och trevligt sällskap!

Jag fick mottaga förstapris för vinsten i cupen (med 83st totalt startande i min klass), samt att jag även fick ett specialpris för att jag deltog trots att jag bor långt borta. Pokal, prispengar, en värdecheck hos OKQ8 samt 4st personbilsdäck via Bridgestone blev jag tilldelad, vilket är jättefina priser!

Sedan vill jag tacka några personer, för utan dem hade jag aldrig kunnat tävlat i denna cup:
  • Jimmy Darnell som fick mig att börja köra cupen.
  • Brorsan som lånat ut sin bästa bil och stöttat mig även fast han varit utomlands hela året.
  • Mamma och pappa som hjälpt mig med transport/boende/mekning/ekonomiskt.
  • Familjen Ledin/Ehn som har funnit där för mig, givit mig tips/råd och mekhjälp.

//Jenny (null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0